Prosjekt elevmedvirkning
Hvordan få mer elevmedvirkning i Den kulturelle skolesekken?
Prosjekt elevmedvirkning hadde som mål å se på muligheter for mer elevmedvirkning i Den kulturelle skolesekken, i tett samarbeid med blant annet Kulturtankens ungdomsråd. Elevene skal, i henhold til målet, inkluderes i DKS som en sentral aktør og gis mulighet til medvirkning gjennom dialog, deltakelse og innflytelse.
I prosjektet var lite utprøvde metoder for medvirkning et satsingsområde. Det som ble utviklet skal på sikt komme hele feltet til gode ved at ulike modeller for elevmedvirkning utvikles, gjennomføres, evalueres og gjøres tilgjengelig nasjonalt.
Samarbeidspartnere i Prosjekt elevmedvirkning er DKS Asker, DKS Oslo, DKS Rogaland, DKS Trondheim, DKS Bergen, DKS Lørenskog, DKS Vestfold og Telemark, DKS Vestland og DKS Viken.
Ressurser
Elevar som medprodusentar
Er det mogleg å ha elevar som medprodusentar? DKS Lørenskog, forteljarkunstnar Marianne Sundal og musikar Viktor Bomstad har testa det.
Ressursgruppe for elevar og lærarar i vidaregåande skule
Kan ressursgrupper for DKS gi betre forståing for Den kulturelle skolesekken og ei oppleving av at tilbodet har større relevans til læreplanane i skulen? DKS Vestfold og Telemark og ressursgruppa ved Bø vidaregåande skule samanfattar eit spennande pilotprosjekt.
Evaluering og tilbakemelding på DKS-produksjonar
Metode som lèt elevane sleppe til, utvikla i Prosjekt elevmedverknad.